košík je prázdný

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

Tato ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.


Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
1) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady (to neplatí, lze-li vadu odstranit novým dodáním pouze části věci) nebo dodáním chybějící věci,
2)na odstranění vady opravou věci,
3) na přiměřenou slevu z kupní ceny,
4) odstoupit od smlouvy.


Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
1) na odstranění vady,
2) na přiměřenou slevu z kupní ceny.


Kupující souhlasí s tím, že pro určení podstatnosti vady věci je posouzení ponecháno prodávajícímu, který toto posouzení provede zejména s přihlédnutím k možnosti řádného užívání věci kupujícím a možnosti odstranění vady bez zbytečného odkladu prodávajícím.


3)Kupující má povinnost oznámit vadu bez zbytečného odkladu, poté, co ji mohl bez zbytečného odkladu a při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci kupujícímu. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny, nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu.
4)Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Zákonná záruční doba je 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní předpis lhůtu delší. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady

5). Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

6) Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.

 

V případě, že máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo nám zavolat na telefon 724022695, kde vám rádi poradíme

 

 

 

v Dubicku dne 14.12.2020

©{2017} Miroslav Zajíček - Učebnice MZ. All Rights Reserved. Designed By Banesoft, s. r. o.

Hledat titul